6.03.2014

Boots with leather jacket

Jak już pisałam, chorowałam kilka dni i zrobienie zdjęć niestety nie było możliwe, ale wracam do was z dosyć wiosennym już zestawem. Żeby nie zanudzać przejdę do rzeczy. Wygrzebałam z szafy moją starą już ramoneskę, a skoro wiosna już nadchodzi postanowiłam wskoczyć jeszcze w moje zimowe buty, bo jednak strasznie ciepło jeszcze nie jest. Do tego założyłam luźną bluzę w kwiecistym wzorze i najwygodniejsze jeansy jakie można mieć w dosyć ładnym kolorze. To taki mój wiosenny look, mam nadzieję, że się spodoba. Zapomniałam o torebce, więc żeby nie było, że mam tylko jedną w domu, założyłam już zmasakrowaną, ale ukochaną brązową torebkę, która też niestety zalicza się do tych większych.

Wpadajcie na instagram : @wik_krp








ramoneska-h&m bluza-bershka jeansy-bershka
torebka-zara buty-buffalo london


1 komentarz:

  1. Lovely outfit :) Like your jacket :) M&MFASHIONBITES http://mmfashionbites.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń