14.06.2014

Flower print + Birkenstock

Hej w końcu wzięłam się w garść i poszłam zrobić zdjęcia. Wzięłam się już za letnie stylizacje bo jest już zdecydowanie ciepło, poza tym uwielbiam letnie looki. Dzisiejszy jest na pewno dziewczęcy, spódniczka we kwiecistym wzorze do tego taka ściągana biała bluzka bez ramiączek ( zdecydowanie mój must-have!).
Do tego wzięłam czarną, większą torbę i nowiutkie Birkenstocki, które są bardzo na topie ostatnio.
Mam nadzieję, że będę mogła teraz już coraz częściej tutaj pisać i dodawać outfity, nadal mam trochę nauki, ale to już będzie ostatni tydzień zakuwania i potem powinno już wszystko się ułożyć i moim celem będą posty dodawane kilka razy w tygodniu, więc mam nadzieję, że uda mi się to wszystko ogarnąć. A teraz zapraszam na moje instagram'a gdzie zdjęcia są dodawane trochę częściej : @wik_krp













blouse-h&m skirt-bershka
necklace-h&m flats-birkenstock bag-zara

12 komentarzy:

  1. Super :) Chociaż buty zamieniłabym jednak na inne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cute and lovely outfit
    xoxo
    http://cassie2fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw ! Naszyjnik i koszulka boska
    Jednak buty mi się strasznie nie podobają, kojarzą mi się ze szpitalem i pielęgniarkami ;d Bez obrazy, każdemu podoba się coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely bag and cute skirt :) M&MFASHIONBITES http://mmfashionbites.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  5. Awesome photos <33

    xx Michaela

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wyglądasz, taki świeży prosty look ;)
    www.vaguue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Naszyjnik najlepszy:) Ostatnio czytałam dużo o tych butach i chyba będę takie chciała mieć, wyglądają na wygodne, fakt kojarzą się ze szpitalem, ale można dobrać do nich inne fajne rzeczy;)
    Zapraszam do nas, zapraszam do obserwacji, może coś przyciągnie Twoją uwagę i znajdziesz u nas coś dla siebie
    http://wearefashionkilla.blogspot.com/
    Pozdrawiam, Paulina:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to polecam, na początku mogą trochę obgryźć, ale później są już mega wygodne ;) zaobserwuję ;)

      Usuń
  8. Birks are so in fashion right now!!
    xx

    debsbug.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cute outfit, love your sandals and necklace! Would be great if we could follow each other on GFC, let me know! x

    www.rougeuse.com

    OdpowiedzUsuń