5.02.2014

Girlish Look + Dr.Martens

W tym poście jak i następnych będę chciała wam pokazać mój styl, dzisiaj pokażę wam jak dla mnie bardziej dziewczęcy look w połączeniu z creepersami, wiem, że nie wszyscy są fanami tych butów, ale ja je uwielbiam. Uwielbiam połączenia swetrów z spódniczkami, tutaj akurat połączyłam dosyć duży, za duży jak dla mnie sweter wraz z ołówkową sukienką. Do tego dobrałam naszyjnik w morskim jeśli można go tak nazwać odcieniu oraz czarną dużą torebkę, niestety posiadam tylko dosyć duże torebki, co musi się szybko zmienić.
To mój pierwszy post ze stylizacją, dlatego proszę was o wszelkie rady co do postów (jak je pisać), zdjęć (jak zaprezentować ubrania, gdzie je robić, przeróbki) i innych rzeczy. To moja pierwsza taka sesja no i za bardzo nie wiedziałam jak mam wszystko zaprezentować, mam nadzieję, że następnych razem pójdzie mi lepiej. A co do następnego tematu, mam zamiar pokazać wam luźny walentynkowy outfit.
+ Jeśli chcecie to zaobserwujcie mnie na instagramie @wik_krp















                               kurtka-zara sukienka-h&m sweter-new look 
                             naszyjnik-accessorize torba-zara buty-dr.martens

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz