2.02.2014

Pierwszy post + Wstęp

Więc tak, to jest mój pierwszy post na moim pierwszym blogu. No to na początek przedstawię się wam, mam na imię Wiktoria, jestem z Polski, a dokładnie z Rzeszowa, ale od 2,5 roku mieszkam w Kolonii w Niemczech. Założyłam bloga, bo moją pasją jest moda, chce pokazywać wam tutaj moje stylizacje, i również chcę zobaczyć jak mój styl będzie się zmieniał (jeśli będzie się zmieniał). Piszę bloga po polsku bo to chyba oczywiste jeśli jestem Polką, a poza tym mój niemiecki nie jest jeszcze na tyle idealny (ale może kiedyś, zobaczymy). W tym poście nie wstawiam żadnych zdjęć, stylizacji i tych innych, ale szykuję się już do nowego postu ze stylizacją, niestety nie wiem jak opisać mój styl, więc musicie poczekać do następnego postu, aby zobaczyć go, chociaż zwykle mieszam różne style, czasem jest on bardziej luźny, a na następny dzień bardziej dziewczęcy, różnie to bywa, wszystko zależy od mojego nastroju jak i chęci. Nie będę wam tu pisać tylko o modzie (no postaram się), mam zamiar pisać także o moim życiu i tych innych, ale głównym tematem jest moda, więc będę wstawiać tutaj moje modowe inspiracje, i może moje zdjęcia (jak wyjdą mi ładne, mam na myśli takie przeze mnie zrobione). Mam nadzieję, że spodoba się wam mój blog, o czym tutaj piszę no i moja osoba, wiem, że w tej chwili jest mnóstwo przeróżnych blogów modowych, ale zawsze mam taką nadzieję, że może to mój akurat wam się spodoba, postaram się nie przynudzać, ani nic z tych rzeczy, więc jak tylko spodoba się wam mój blog, proszę was o polecenie go innym. Mam nadzieję, że będę wstanie was zainspirować w różnych sprawach i pomóc wam.

                   P.S. Nie było chyba tak źle, jak na pierwszy post, jeśli macie jakieś uwagi to piszcie, akceptuję każdą krytykę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz