16.03.2014

Trench Coat + New Balance

Nowy post pojawił się szybciej niż myślałam, dzisiejsza stylizacja jest według mnie taka typowa na wiosenny spacer, dlatego też jest ona bez torby. Wygrzebałam z szafy czarny trencz, do którego założyłam luźną bluzkę, która robi w tej stylizacji za sukienkę. Oczywiście, żeby nie było za bardzo elegancko założyłam moje ukochane New Balance'y, które moim zdaniem nieźle się prezentują z tym lookiem.
Mam nadzieję, że wam się spodoba, jeśli chcecie to wpadajcie na mojego instagrama: @wik_krp

(tutaj takie dodatkowe zdjęcie z siostrą)














trencz-orsay bluzka/sukienka-gestuz sneakersy-new balance

2 komentarze:

  1. świetny sweterek, jednak buty wybrałabym inne. prosiłabym o pomoc, zajrzyj do mnie i poklikaj w banery sheinside lub firmoo :) wyświetlają się na stronie głównej. pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cute coat :) M&MFASHIONBITES http://mmfashionbites.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń