29.03.2014

Sweatshirt with Skirt

Na początek chciałabym  przeprosić za tą przerwę, ale tydzień temu gdy było już wszystko przygotowane do sesji niestety się rozlało i do domu wróciłam cała mokra, więc zrobienie jakichkolwiek zdjęć było niestety nie możliwe. Ale za to dzisiaj w ten słoneczny dzień wracam do was z nową porcją zdjęć i nowym zestawem. Skoro mamy ponad 20 stopni nie mogłam inaczej i ubrałam spódnicę w letnim wzorze, do tego dobrałam zwykłą bluzę ze szmateksu i w sumie z tych dwóch rzeczy mamy już dosyć modny w tym sezonie look, nie wiem jak wam, ale mi się on strasznie podoba. Do tego założyłam botki z wycięciami na lekkim obcasie oraz żeby nie nosić tylko torebek wzięłam ze sobą plecak w kwieciste wzory. Mam nadzieję, że się wam spodoba.
Jeśli chcecie widzieć mnie trochę częściej zapraszam na instagrama: @wik_krp











                                               bluza-secondhand spódnica-bershka
                                                  plecak-accessorizes buty-zara

4 komentarze:

  1. Your skirt is so cute doll! Lets follow each other <3
    xoxo
    Join our Romwe Giveaway!
    Romwe Giveaway

    OdpowiedzUsuń
  2. Proboje znalesc twoich obserwatorow! dodalam cie do google plus!

    OdpowiedzUsuń
  3. You look great! ♥ Love your style! Xo
    http://paulandfashion.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely outfit ! Like your shorts and boots :) M&MFASHIONBITES mmfashionbites.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń