24.04.2014

Docs with white blouse

Dzisiaj był przepiękny słoneczny dzień, a ja męczyłam się jak głupia w tych nieziemskich, ale niestety za grubych martensach, ale czego nie zrobi się dla idealnego zestawu no i zdjęć oczywiście. Ale powiem, że się opłacało, bo podoba mi się to co udało mi się dzisiaj stworzyć. Więc żeby nie przedłużać. Przecudowną białą bluzkę bez ramiączek, ta która będzie królować w tym sezonie, dopasowałam do dodających temu zestawowi pazura czerwonych martensów. Do tego także dodająca charakterku całemu look'owi dżinsowa kamizelka no i ciemne jegginsy, a do tego wszystkiego szmaciana torebka i już mamy dwa sezonowe hity połączone razem, denim z bielą rządzi. Mam nadzieję, że się wam spodoba. Jeśli chcecie widzieć mnie trochę częściej zapraszam na instagram: @wik_krp

















blouse-h&m jeggings-zara
denim vest-zara boots-dr.martens cotton bag-primark

1 komentarz:

  1. laid back cool and kinda grunge! Love it <3 xo xo

    http://mmfashionbites.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń