26.04.2014

Sporty dress with leather boots

Dzisiejszy dzień spędziłam w wesołym miasteczku, a to fajna okazja, żeby porobić ciekawe zdjęcia. Dlatego też, moja stylizacja jest bardziej kolorowa. Do sportowej sukienki, którą można świetnie zestawić do sportowego stroju jak i eleganckiego, dobrałam brązowe botki, żeby był to bardziej, że tak powiem elegancki look. Że było dziś chłodniej założyłam, świetnie pasującą ramoneskę, a żeby było bardziej kolorowo wzięłam ze sobą mój plecak w kwiatki. Pomyślałam, że te wszystkie wzory na sukience jak i na plecaku to wystarczający dodatek, dlatego nie założyłam żadnej biżuterii. Mam nadzieję, że się wam spodoba. Jeśli chcecie oglądać moje zdjęcia trochę częściej zapraszam na instagram: @wik_krp
















( tutaj znowu dodatek z siostrą)

                                                                     ( a tutaj taki fail z mojej strony, haha)

7 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia, a sukienka bardzo ciekawa muszę przyznać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely boots, cute bag and cool jacket :) M&MFASHIONBITES http://mmfashionbites.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołe miasteczko jest świetnym tłem dla tych zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz bardzo oryginalny styl. :)
    Faktycznie świetna sukienka, choć ja bym jej nie łączyła z butami za kostkę- strasznie skróciło Ci to nogi :(

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna sukienka ! genialnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń