12.04.2014

Sneakers with Leather jacket

Znowu po krótkiej przerwie wracam do was z nową stylizacją, która jest bardzo wygodna i luźna.
Do New Balance'ów dobrałam sweter z wycięciem na plecach w podobnym kolorze, do tego,  żeby było luźno założyłam Boyfriendy, a że na dworze jest chłodniej to założyłam ramoneskę. Ponieważ nie był to dzień na targanie ze sobą torby, wzięłam ze sobą bawełnianą siatkę, która do wszystkiego pasuję.
Jeśli chcecie widzieć mnie trochę częściej zapraszam na instagrama: @wik_krp













ramoneska-h&m  sweter-zara  boyfriend jeans-zara
sneakersy-new balance naszyjnik- h&m

5 komentarzy:

  1. kurtka jest bardzo ładna:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. boyfriendy zabrałabym Ci, moje ulubione spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. awesome sneakers :))



    http://linselfportrait.blogspot.pt/2014/04/minimalistic-denim.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice jacket :) M&MFASHIONBITES mmfashionbites.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń