12.08.2014

Jumpsuit + Wedges

Cześć wam, niestety nie dotrzymałam słowa i posty w ogóle się nie pojawiały, mam przygotowane zdjęcia, ale niestety nie miałam za dużo czasu. Dzisiaj przygotowałam dosyć klasyczną stylizację z kombinezonem, który skradł moje serce na wyprzedażach. Do kombinezonu dobrałam śliczne białe koturny, złotą bransoletkę i workowatą różową torebkę.
Mam dla was jeszcze jeden outfit, ale niestety będę mogła go dodać dopiero jak wrócę do domu, ale to nastąpi już wkrótce i mam nadzieję, że od tej pory, wpisy będą dodawane w miarę regularnie.
Zapraszam was na instagram: @wik_krp














(fot. Anita Kuczeriawa)
jumpsuit-bershka wedges-h&m 
bag-promod bracelet-primark

3 komentarze:

  1. Beautiful playsuit and hair :) M&MFASHIONBITES mmfashionbites.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  2. różowa torba świetnie przełamuje kolory! idealnie ♥
    http://ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń