17.08.2014

Mallorca dream

Na dzisiaj przygotowałam dla was post z moich wakacji na Majorce. Zrobiłam tam niestety tylko jeden outfit, ale mam nadzieję, że się wam spodoba, bo jest dosyć prosty. Koronki i wzory plus oczywiście królujące tego lata Birkenstocki - to moja interpretacja idealnego looku na lato. Do tego dodałam też zdjęcia, które pomyślałam, że chcielibyście zobaczyć, bo widoki tam są nieziemskie!
Co o tym myślicie? Zapraszam was na mojego instagrama: @wik_krp







top-second hand  necklace-promod 
bag-promod  skirt-bershka  shoes-birkenstock







hat-centro  
bikini-calzedonia   sunglasses-ray ban







                                                   




2 komentarze:

  1. ładne zdjęcia a miejsce Boskie ;) mam nadzieję że pobyt się udał ;)

    ladyfashworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia :)

    matiaga.blogspot.com <- nowy post! zapraszam do obserwacji

    OdpowiedzUsuń