20.10.2014

Chelsea Boots & Leather Jacket

Wraz z dzisiejszym postem pragnę skończyć moją przerwę w blogowaniu. Niestety szkoła pochłania często znaczną część mojego czasu, a do tego dołączają się też inne sprawy i wynik tego jest taki, że nie mam czasu dla mojego bloga. Ale od dziś będę próbować dodawać posty regularnie.
Więc dziś przygotowałam dosyć jesienną stylizację, utrzymaną w nieco ciemniejszych kolorach, no może z wyjątkiem torebki. Ciemne dżeansy idealnie komponują się z brązową skórzaną kurtką. Do tego dobrałam królujące już od kilka sezonów, może w nieco innym wydaniu Chelsea boots oraz kapelusz jako dodatek.
Na szczęście swojego instagram'a nie zaniedbałam i tam wrzucam często jakieś fotki więc wpadajcie : @wik_krp







leather jacket-mango chelsea boots-akira/goertz17 
bag-promod jeans-bershka blouse-h&m

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz