25.10.2014

Last sunny days

Dzisiaj przygotowałam dla was stylizację na ostatnie dni słońca. Skoro zima już się zbliża nie liczę już więcej na ciepłe, słoneczne dni, więc skorzystałam z okazji i ubrałam się w dosyć kolorową i lekką stylizacje.
Do koszuli w kwiatki w odcieniach czerwieni dobrałam kobaltową spódniczkę, której do lata już pewnie nie założę. Do tego brązowy sweter wraz z martensami w stylu creepersów.
Nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam takie połączenia kolorów, takie kontrasty. Mam nadzieję, że się wam podoba i zapraszam na instagram: @wik_krp









blouse-cubus long cardigan-ichi creepers-dr.martens
skirt-zara bag-venezia

2 komentarze:

  1. Interesujące zdjęcia a stylizacja bardzo ładna, taka jesienna ;)

    ladyfashworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super


    Serdecznie zapraszam na mojego bloga:
    http://ms-too-average.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń